Nieuwe collega’s in februari
In de maand februari mogen we ook weer een aantal nieuwe collega’s verwelkomen!
Anne is gestart als HR Adviseur, Denny als Systeem- en applicatiebeheerder en Pim als Project Engineer. Daarnaast is Jasper bij ons gestart als stagiaire via Saxion. Hij volgt daar de studie werktuigbouwkunde.
We wensen jullie veel plezier en succes toe!